Biuletyn Informacji Publicznej

Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Reja w Rejowcu Fabrycznym

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Specjalista d/s rozliczeń projektu 2/POKL.9.1.2/2013 Tytuł projektu"Rozwiń skrzydła - rozwiń kompetencje kluczowe"

Symbol oferty
4/2013
Jednostka ogłaszająca
Zespół Szkół Samorządowych w Rejowcu Fabrycznym ul. Lubelska 18 22-170 Rejowiec Fabryczny
Data ogłoszenia
2013-09-27
Termin składania dokumentów
2013-10-09
Wymagane wykształcenie
Wykształcenie co najmniej średnie w kierunku ekonomicznym lub pokrewnym
Wymagania związane ze stanowiskiem
niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego, pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, dodatkowe: - Minimum 2 letnie doświadczenie w dziale księgowości - Minimum roczne doświadczenie w pracy na stanowisku dotyczącym rozliczania projektów współfinansowanych z EFS - Wiedza z zakresu zasad kwalifikowalności wydatków i rozliczeń projektów finansowanych z PO KL - Znajomość specyfiki realizacji projektów finansowanych ze środków unijnych - umiejętność obsługi komputera (znajomość programu „Excel”, „Word”), - umiejętność pracy w zespole, samodzielność i operatywność. - znajomość podstawowych regulacji prawnych z zakresu prawa oświatowego ( Karta Nauczyciela, ustawa o systemie oświaty ),
Zakres obowiązków
Prowadzenie sprawozdawczości finansowej projektu z uwzględnieniem zarówno wytycznych POKL jak i wewnętrznych wymogów formalnych instytucji publicznej - Rozliczanie projektu finansowanego ze środków UE - Przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności oraz rozliczenia końcowego - Wypełnianie Generatora Wniosków Płatniczych - Rozliczanie wkładu własnego projektu - Kontrola wydatkowanych środków finansowych - Archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu - Stały kontakt z Kierownikiem projektu oraz jego asystentem w kwestii zarządzania kosztami oraz Instytucją Pośredniczącą w związku z zatwierdzaniem wniosków o płatność - Gromadzenie i opisywanie dokumentacji finansowo-księgowej - Prowadzenie wyodrębnionej dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi i przyjętą polityką rachunkowości - Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu - Weryfikacja prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniająca wszystkie źródła finansowania
Wymagane dokumenty
- pisemna oferta z pisemną propozycją cen - CV, list motywacyjny - dokument tożsamości (kserokopia ), - dokumenty potwierdzające wykształcenie i posiadanie kwalifikacji zawodowych (kserokopie ), - dokumenty poświadczające staż pracy, - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów związanych z rekrutacją zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, - oświadczenie o niekaralności, - deklaracja uczestnictwa w projekcie, - oświadczenie o zaangażowaniu w realizację innych projektów finansowanych w ramach POKL Oświadczenia, CV oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane, pod rygorem odrzucenia aplikacji konkursowej kandydata. Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej jej odczytanie.
Warunki pracy
. Praca administracyjno – biurowa w biurze projektu z siedzibą w Zespole Szkół Samorządowych w Rejowcu Fabrycznym. 2. Praca z monitorem ekranowym. 3. Obsługa urządzeń biurowych 4. Liczne kontakty wewnętrzne i zewnętrzne
Miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie oznaczonej: „rekrutacja na stanowisko Asystent kierownika projektu 2/POKL.9.1.2/2013 Tytuł projektu „Rozwiń skrzydła – rozwiń kompetencje kluczowe” do dnia 09.10.2013r. do godz. 10.00 w sekretariacie Zespołu Szkół Samorządowych w Rejowcu Fabrycznym ul. Lubelska 18, 22 – 170 Rejowiec Fabryczny.
Załączniki

Wybrany kandydat
Grażyna Orzeł

Uzasadnienie wyboru
Po przeanalizowaniu złożonych dokumentów oraz po przeprowadzonej rozmowie komisja dokonała wyboru P.Grażyny Orzeł na stanowisko specjalisty d/s rozliczeń
Grażyna Orzeł

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Dorota Tyrańska
Dodano do BIP dnia 27-09-2013 14:06:43